Vacatures in Marketing en Communicatie
Met een baan in de marketing en communicatie help jij duurzame bedrijven met het maken van een positieve impact én kun jij anderen beïnvloeden om hieraan bij te dragen. Zet jouw communicatieve, analytische en creatieve vaardigheden in om bij te dragen aan een betere wereld. Ontdek onze actuele marketing- en communicatievacatures.
Werken in de Marketing en Communicatie
In dit diverse en afwisselende vakgebied kunnen jouw verantwoordelijkheden variëren tussen het opzetten van socialmediacampagnes en verzorgen van zowel externe als interne communicatie. Met jouw analytische vermogen zet jij sterke en duurzame marketingstrategieën neer en weet jij hoe de aandacht van de doelgroep gegrepen én behouden kan worden.Werken in de marketing en communicatie betekent afwisseling tussen taken, maar ook veel verantwoordelijkheid dragen. Jij verzorgt de communicatie en het merkbeheer. Het is belangrijk dat het hele bedrijf hier bekend mee is en zich hieraan houdt.
Daarnaast is het binnen dit vakgebied belangrijk om ontwikkelingen in de gaten te houden. Zo is het thema duurzaamheid een belangrijke groeiende factor. Duurzame bedrijven hebben het doel om de maatschappij te helpen met het verduurzamen van Nederland.
Marketing- en communicatiemedewerker
Als marketing- en communicatiemedewerker ben jij verantwoordelijk voor het creëren van impact. Je ontwikkelt boeiende content, beheert sociale media, ondersteunt evenementen en helpt bij pr-activiteiten. Jouw taken omvatten ook rapportage en analyse, websitebeheer en het bewaken van het merkimago.Jij bent graag creatief door het schrijven van teksten, het bedenken en vormgeven van jullie content. Jij krijgt energie van het bouwen van sterke merken, het inspireren van doelgroepen en het zien van meetbare resultaten. Breng jouw marketing- en communicatievaardigheden naar de voorgrond en maak een verschil bij een duurzaam bedrijf.
Marketingmanager: voor een duurzame toekomst
Als marketingmanager ben jij de drijvende kracht achter het succes van een organisatie. Je leidt marketingteams, ontwikkelt strategieën en zorgt voor de uitvoering ervan. Jouw taken omvatten marktonderzoek, campagnebeheer, budgetbeheer en het bewaken van het merkimago.Jij kunt strategisch denken, hebt sterke leiderschapsvaardigheden en oog voor nieuwe ontwikkelingen en trends. Jij hebt een groen hart en bent op zoek naar een baan waar jij jouw vaardigheden kunt inzetten voor een betere wereld.
Toch op zoek naar iets anders? Bekijk hier al onze vacatures per regio.